KCW: Anouk

Vanmorgen vierde Kato de vijfde verjaardag van Anouk. Vriendinnen sinds het zomerklasje, en voor Kato was het vanzelfsprekend dat ik ook nu een zelfgemaakt cadeautje voorzag. De lievelingskleur werd gecheckt (roze!), stofjes en patroontjes gekozen. Gisterenavond zette ik mij achter de naaitafel, vanmorgen werd alles opgestreken en gefotografeerd. (excuses voor de kwaliteit van de foto's, de zon was nog niet op)


Ik maakte het klokrokje uit Allemaal Rokjes. Een maatje 6 jaar, met knoopsgatenelastiek in de tailleband, afgewerkt zoals hier. Met een voering en zakjes, en paspel aan de zakingangen en aan de zoom. 


Samen met een kaartje verdween het in een Menina. 


Anouk glunderde bij het zien van al dat roze, en Anouk haar mama wou ineens een hele bestelling plaatsen. Missie geslaagd!

Klokrok: Allemaal rokjes
Menina: Zo geknipt
Stofjes: markt Breda

2 opmerkingen:

  1. Mooie cadeautjes! Ik kan het geloven dat de jarige glunderde! Missie meer dan geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg!!! Dat rokje alleen al, chique zeg!!! En met die elastiekband past het gegarandeerd. En dan die tas met vlindertjes, prachtig!! Hier zou er eentje jaloers zijn! Mooi gedaan! En weeral zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen