Jarige prinsessen

Twee van Kato haar beste vriendinnen verjaarden de afgelopen weken. Net als vorig jaar gaf ze zelfgemaakte cadeau's, al ging ik nu - wegens tijdgebrek - voor iets minder arbeidsintensief. Na even checken bij de respectievelijke mama's, werden 2 dezelfde en toch totaal verschillende t-shirts gemaakt, naar dit shirtje van Kato. Want welke zesjarige droomt hier nu niet van? 



In vergelijking met kleine fijne Kato zijn haar vriendinnen reusjes met hun maatje 134 :-)


Gelukkige verjaardag Mette en Anouk!


Patroon t-shirt: Ruler uit Ottobre 4/2013




Een reactie is altijd fijn!

5 opmerkingen:

  1. Waw! Die vriendinnetjes zullen wel héél blij geweest zijn met zulke mooie t-shirts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht: Oh, leuk, een snel klaar projectje, enkel de tekening erop strijken. Maar jij maakte gewoon ook de T-shirts zelf!! Dit kan zo vanuit een winkel komen!! Very nice!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kwijlen bij je applicaties. Ik twijfel al heel lang of ik er eentje zal kopen. Ik denk dat voor mij een cameo portrait groot genoeg zou moeten zijn. Maak jij wel een applicaties die breder zijn dan 20 cm?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, regelmatig, en zeker ook voor vinyl, dus ik ben wel blij met de 30cm. De Dikkie Dik uit mijn jongste blogbericht is al 20cm, maar die staat maar ook maatje 80, idem voor de bumba. Bij grotere maatjes zit ik al snel over de 20 cm. Maar dat ligt er natuurlijk maar aan waarvoor je hem wil gebruiken.

      Verwijderen
    2. Bedankt voor je snelle antwoord, ookal levert het weer meer twijfel op bij mij ;)

      Verwijderen