Blogtour: Omni Tempore met give-away

Annemieke van Sofilantjes vroeg me of ik wou deelnemen aan de Omni Tempore-blogtour. Aangezien de kasten hier wel wat sweatervulling kunnen gebruiken, zei ik ja.



Annemieke tekende het patroontje van maat 80 tem XXXL, ik ging dus 3 kindjes en de vent kunnen blij maken. Ik koos voor iedereen dezelfde opties: een kraag (je kan ook een hoodie kiezen), mouw- en heupboorden en geen zakken. Mijn kinders sleuren zo al genoeg rommel mee, en de vent ziet er zo al jong genoeg uit ;-)



Ik ging shoppen in mijn stoffenkast en die van mijn moeder. Voor de vent koos ik een lekker warme appelblauwzeegroene joggingstof, en combineerde met donkerblauwe zomerjogging voor de boorden en de kraag.



Mijn moeder diepte een very girly rekbare double-face op uit haar kast, ik gebruikte beide kanten voor Kato's sweater. Ik maakte een 116 en die valt nog redelijk groot.



Voor Lukas waagde ik me aan één van mijn persoonlijke favorieten. Het stofje ligt ondertussen wel al eventjes in mijn kast wegens pluisvrees. Fingers crossed dus! Ik maakte een maatje 98 voor hem, maar had beter een 104 gemaakt. Groeien dat dat kind de laatste tijd doet! De boorden en kraag maakte ik uit zwarte zomerjogging.



Het voor- en achterpand en de mouwen van Felix geraakten mits millimeterwerk net uit een restje groene zomerjogging. Ik combineerde weer met de donderblauwe zomerjogging die ik ook voor de vent gebruikte. Ik wou een uniseks applicatie, kwestie van doorgeefbaarheid, maar Felix-ik-ben-twee-en-zeg-nee wou absoluut een tractor. En ik zwichtte. Tja, you have to choose your battles ;-) Ik had beter voet bij stuk gehouden, want zijn maatje 80 is helaas ook nogal nipt. 




Tijdens de blogtour is de Omni Tempore Bundle Pack te koop aan 13.30$ ipv 18.90$/


Er loopt ook een give-away, waag je kans voor één van de prachtige prijzenpakketten:

Prize Pack #1

1.5 meters of fabric from Joy Fits Fabrics
Omni Tempore Pattern Bundle by Sofilantjes
Bustle Skirt Pattern by Koda Baby Boutique
1 Pattern of choice by Filles a Maman
1 Pattern of choice by Serger Pepper
1 Pattern of choice by E+M Patterns
1 Pattern of choice by Striped Swallow Designs

Prize Pack #2

1.5 meters of fabric from Joy Fits Fabrics
Omni Tempore Pattern Bundle by Sofilantjes
Grace Pattern by Rose & Lee Designs
1 Pattern of choice by Filles a Maman
1 Pattern of choice by Madeit Patterns
1 Pattern of choice by Dandelions n' Dungarees

Meedoen?

a Rafflecopter giveaway

In samenwerking met deze sponsers: 




maandag 24 november 


dinsdag 25 november


woensdag 26 november


donderdag 27 november


vrijdag 28 november


Zaterdag 29 november





Een reactie is altijd fijn!

10 opmerkingen:

  1. Een mannentrui?! Dat patroon moet ik hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke versies maakte je! De hele familie even in het nieuw, wow ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en wat een mooie versies! Oh en dat roze stofje!
    Kleine toevoeging, de bundle is $13.30 :-)
    Dank je wel! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai, aangepast ondertussen. Bedankt voor de uitnodiging, het was leuk, en de vent heeft al een nieuwe bestelling geplaatst!

      Verwijderen
    2. Dat is leuk om te horen.

      Bedankt voor het accepteren van de uitnodiging :-)

      Verwijderen
  4. Leuk hoor, de hele familie in het nieuw! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een toffe collectie truitjes heb je gemaakt zeg, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, even de hele familie in het nieuw!! Echt mooi! Knap gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen